1394-04-10 07:38
1187
0
16922
بهرام عبدالحسینی:

60 درصد مردم گرگان ماهواره تماشا می کنند / بیش از 17 هزار شبکه ماهواره ای در ایران قابل دسترسی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان بدون اشاره به مرجع آماری گفت: 60 درصد شهروندان گرگان به تجهیزات ماهواره ای دسترسی داشته و شبکه های مختلف را تماشا می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛  بهرام عبدالحسینی روز سه شنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان در گرگان اظهار داشت: با وجود رشد شبکه های ماهواره ای اما امروز مشکل این نیست بلکه مشکل اصلی شبکه های مجازی بوده که به راحتی در دسترس همگان هستند.

وی بیان داشت: هم اینک در فضای مجازی آخرین اخبار و رخدادهای عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اقصی نقاط جهان از طریق تلفن همراه به راحتی در اختیار افراد قرار می گیرد که قابل نظارت هم نیست.وی با بیان اینکه انجام کار فرهنگی و نرم افزاری از همه کارها اولی تر است، گفت: امروز بسیاری از مشکلات جامعه ریشه فرهنگی دارد.

عبدالحسینی، داشتن پیوست فرهنگی در همه کارها را ضروری دانست و افزود: با وجود اینکه افزون بر چهار هزار موسسه و تشکل فرهنگی درکشور فعال است، اما بازهم مشکلات فرهنگی داریم.

وی، علت اصلی این موضوع را هجمه سنگین استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی متولیان فرهنگی، براساس آخرین اطلاعات هم اکنون 17 هزار و 666 شبکه ماهواره ای در فضای ایران قابل دسترسی و مشاهده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان تصریح کرد: امروز همه افراد جامعه در قبال مشکلات و مسائل فرهنگی و زیست محیطی مسوول هستند.

عبدالحسینی با یادآوری ضرورت انجام کارهای فرهنگی بر مبنای قانون در جامعه، گفت: صدا و سیمای مرکز گلستان آمادگی لازم برای پوشش اقدامات دستگاه های اجرایی و اداری استان درحوزه امر به معروف و نهی از منکر را دارد./ایرنا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.